środa, 16 stycznia 2013

Shirley Henderson


Hej! U mnie kolejny autografowy sukces! Autograf od Shirley Henderson, która grała Jęczącą Martę w Harrym Potterze! :) Wtedy gdy zagrała tą rolę miała 32 lata. 
Do Shirley wysłałam list z prośbą i kopertę zwrotną bez znaczka na adres:


Mrs.
Shirley Henderson
Hamilton Hodell
5th Floor
66-68 Margaret Street
London W1W 8SR
UK

W odpowiedzi dostałam miły list od Shirley i podpisane zdjęcie z dedykacją! Podpis jest oryginalny. Dziwne, bo przyszło do mnie w innej kopercie niż wysyłałam. I w dodatku była uszkodzona, więc doszła do mnie w folii. Zdjęcie jest również lekko zgniecone. Czekałam 16 dni. Zdjęcie jest formatu 10x15.

eng

9 komentarzy:

  1. Wielkie gratulacje!!
    Całe szczęście, że mimo uszkodzenia dotarło do Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ty płacisz za znaczki za granicę ? bo u mnie na poczcie pani powiedziała że 5 zł jeden i ciebie też tak jest ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję cudownych podpisów :)
    dziękuję za odwiedziny i zostawienie pierwszego komentarza :) jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie listy z autografami do Ciebie wracają czy zdarza się że przepadną? Nie szkoda Ci pieniędzy na znaczki i koperty stracone ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy przepadają, ja ciągle czekam i używam tylko sprawdzonych adresów. Wiesz co? Wolę wydać kasę na taką pasję niż na inne głupoty.

      Usuń
  5. Gratuluję! Zawsze lubiłam jej postać, zarówno w książkach, jak i w filmach. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, gratuluję, ja również ostatnio dostałam!

    http://prorok-frozenki.blogspot.com/2013/11/strasznie-duszno-w-tej-azience.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm