piątek, 11 stycznia 2013

Robin van Persie

Hej! Nie wiem jak u Was, ale u mnie wspaniałe zakończenie tygodnia - autograf od Robina van Persiego!! Robin jest moim ulubionym piłkarzem i gra w ukochanym Manchesterze United :D Niektórzy twierdzą, że źle zrobił przechodząc do MU z Arsenalu, ale wg. mnie jako Czerwony Diabeł lepiej sobie radzi niż u Kanonierów :P Ostatnio RvP został zawodnikiem grudnia Premier League ;)
Do Robina wysłałam list z prośbą i kopertę zwrotną bez znaczka na adres:

Robin van Persie
Manchester United FC
Sir Matt Busby Way
Old Trafford M16 OQR
Manchester
UK


W sumie prosiłam o dwie karty, w ostateczności dostałam jedną wymiarów 10x15. Dobre i to ;) 
Czekałam bardzo krótko, bo dokładnie 14 dni.
Myślę, że podpis jest oryginalny. 
________________________________

Oprócz tego dostałam dzisiaj zwrot (tzw. RTS) od Mateusza Damięckiego :( Pisałam na adres podany na Jego oficjalnej stronie a tu proszę - zwrot. No cóż, trudno...
Oprócz tego chciałam Was prosić o to aby nie pisać do mnie na maila pytania na które odpowiedź macie w notkach. Chętnie odpowiadam na pytania, ale jak piszę w notkach wszystko co potrzebne do zdobycia autografu a potem dostaję tego dotyczące pytanie to mnie to trochę irytuje. Myślę, że mnie zrozumiecie ;)

22 komentarze:

  1. Gratuluję autografu!
    Jeśli chodzi o Mateusza to trochę dziwne... sama pisałam jakieś 3 tygodnie temu do Jego menadżerki, czy ten adres jest aktualny i Ona mi potwierdziła, że jak najbardziej. Więc bardzo mnie dziwi ten zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  2. A do każdego piszesz list z prośbą? :)
    Długi ? Czy tylko ze chciałbyś autograf ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, do każdego, ponieważ skąd ten ktoś ma wiedzieć żeby odesłać autograf? Taki w miarę, nie tylko piszę, że chcę autograf bo to by było niegrzeczne a pisz co lubię w tej osobie.

      Usuń
  3. A jak wysyłasz za granice to do dajesz do koperty oprócz listu i np. zdjęcia czy plakatu ? drugą kopertę i zwykły polski znaczek ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dodaję polskiego znaczka bo przecież to jest logiczne, że mi nie odeślą bo tylko w Polsce jest waluta złotego, można dać znaczek IRC ale ja nie daję, ponieważ u mnie na poczcie go nie sprzedają.

      Usuń
    2. To co dajesz samą kopertę ?

      Usuń
  4. Gratuluję, na pewno skorzystam z autografu, lecz te znaczki.. za granicę nieźle podrożały ;) ja od Maćka mam, pisałem kiedyś już dawno na jakiś teatr ;) u mnie nn zapraszam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, ja do RvP wysyłałam jeszcze w starym roku ;)

      Usuń
  5. Witaj i powdrawiam. Gratuluje swietnych zdobyczy i zapraszam do siebie. Wczoraj otrzymalam wspanialy autograf, to dla mnie wielki sukces po dlugim czasie czekania. http://kolekcja-podpisow.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. EHM... a wysyłasz zdjęcia tych od kogo chcesz autograf?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja napisałem i czekałem ponad 2 miesiące ale dzisiaj dostałem ! :) strasznie się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałem autograf RvP, Chicharito, 2x Giggsa i Vidica :D

      Usuń
    2. to fajnie :D a kiedy dostałeś od Giggsa i Vidicia? ja też do nich pisałam ;)

      Usuń
  8. A gdybym poprosił o autografy wszystkich z Menchesteru to by odesłali???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta, odesłaliby Ci wiadomość, że nie są organizacją charytatywną...
      gdzieś na internecie czytałam że komuś tak odesłali.

      Usuń
  9. A trzeba znaczek IRC

    OdpowiedzUsuń
  10. a to po angielsku pisać i list wysłać

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm