poniedziałek, 21 stycznia 2013

Matthew Lewis




Hej! Drugi tydzień ferii rozpoczęty. Ehh...ten czas tak szybko leci. Dzisiaj podobno najbardziej depresyjny dzień w roku. Nie dla mnie :D Dzisiaj dostałam autografy od świetnego angielskiego aktora - Matthew Lewisa!!! Grał on m.in Nevella w Harrym Potterze.
Do Matta wysłałam list z prośbą, 2 zdjęcia i kopertę zwrotną bez znaczka na adres:

Mr
Matthew Lewis
Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London, SW1Y 4SP
UK

W odpowiedzi dostałam moje dwa podpisane zdjęcia z dedykacją + zdjęcie od Matta również z dedykacją. Na domiar dobrego dostałam również list, gdzie wyjaśnia, że nie może odpowiadać wszystkim fanom na osobny list. Wszystkie zdjęcia są 10x15. Mam nadzieję, że są autentyczne, bo nie wyobrażam sobie żeby taki miły człowiek wysyłał auto-peny albo secretariale. Czekałam 43 dni.

eng.

3 komentarze:

  1. Gratuluję kolejnej zagranicznej zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matthew wysyła oryginały i w ogóle jest super miły dla swoich fanów!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jacie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm