sobota, 26 stycznia 2013

Enej (po raz drugi)









Hej!! Dzisiaj do galerii niedaleko mojego miasta zawitał zespół Enej aby promować swój nowy album Folkohord. 
Pojechałam i nie obyło się bez autografów :) 
Widziałam ich już po raz trzeci. Pierwszy raz gdy byłam na wczasach we Władysławowie, lecz wtedy nie rozdawali autografów. Drugi raz we wrześniu o czym pisałam na blogu.

Autografy są kolejno od:
1. Mirosław "Mynio" Ortyński
2. Piotrek "Lolek" Sołoducha
3. Grzesiek Łapiński
4. Jacek Grygorowicz
5. Łukasz "Długi" Przyborowski 
6. Kuba "Czaplay" Czaplajewicz
7. Paweł "Bolek" Sołoducha

Wszystkie zdjęcia oczywiście nie są tak pobrudzone jak na skanach. Po prostu mój skaner jest lekko zabrudzony i przez to te szumy.


Teraz coś z nowej płyty zespołu Enej :)


3 komentarze:

  1. O, gratuluję. :)) Super sukces!
    Pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację, świetne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !!
    Też raz byłem na ich koncercie, ale wtedy nie zdobyłem autografów ;)
    Pozdrawiam
    Adam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm