wtorek, 8 stycznia 2013

Aleksandra Szwed



Siemka! U mnie dzisiaj duża niespodzianka - autograf od Aleksandry Szwed! Niespodzianka dlatego, że przyszedł bardzo szybko - po 28 dniach! Spodziewałam się, że za jakieś 3 miesiące do mnie trafi a tu proszę :)
Do Oli wysłałam list z prośbą, 2 zdjęcia i kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres:


Sz.P.
Aleksandra Szwed
Korotki Music
ul. R. Bailly 9/56
01-494 Warszawa

W odpowiedzi dostałam moje 2 podpisane zdjęcia z dedykacją. Czekałam, jak już wcześniej wspomniałam, 28 dni. Myślę, że autografy są oryginałami.

13 komentarzy:

  1. Bardzo Ci gratuluję!! :)
    Świetne zdjęcia i podpisy także ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne autografy. Gratki ! :)
    Miałam okazję spotkac panią Olę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, szczególnie to z koniem :)gratki

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey :) Pierwszy raz jestem na twoim blogu i mi się bardzoo podoba :)
    Fajnie go się czyta i przegląda . Gratulacje tylu Autografów !!!
    I mam 1 Pytanie zdjęcia wywołujesz u fotografa czy drukujesz ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, starałam się :)
      wywołuję u fotografa :]

      Usuń
  5. Przeważnie jaki to rozmiar ? 10X15 ??

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nowe autografy od Dody & Maćka Musiała.
    Zapraszam do czytania oraz komentowania.
    www.Autografy-Kasjannny94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w przyszłym tygodniu będę wysyłać do Pani Oli. Mam nadzieję że odeśle takie same wspaniałe zdjęcia co Ty zdobylaś. Czy w prośbie napisałaś jakie chcesz mieć zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wysłałam dwa pierwsze zdjęcia a Ona odesłała te dwa podpisane + jedno od siebie ;)
      powodzenia życzę ^^

      Usuń
    2. Wyślesz mi na pocztę te drugie, bo na stronie Oli nie mogłam znaleźć :(

      Usuń
    3. bo ja tego nie szukałam na stronie tylko w Google Grafika ;)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm