sobota, 8 listopada 2014

Neymar



Cześć! W tygodniowym głosowaniu wygrał autograf Neymara, co mnie wcale nie dziwi :D Pewnie domyślacie się, że nie podam tutaj adresu i macie rację. Jednak jestem skłonna wymienić się ostatnim zdjęciem (wymiana). Pisałam na adres prywatny, który jest powszechnie dobrze znany. Wysłałam list z prośbą, kopertę zwrotną i 3 zdjęcia. Czekałam 66 dni.
Dziękuję za 400 tys wyświetleń! ♥
("a" w ankiecie oznacza, że notka ukaże się z adresem)
______________________

Jak już wielu kolekcjonerów ogłaszało, ja również to robię. Uważajcie na oszustów, szczególnie na Jack's autographs. Wywołuje on zdjęcia z podpisami i tylko poprawia je markerem. Oszukał już wiele osób, więc nie dajcie się zwieść :)

33 komentarze:

  1. Gratuluję i dzięki za przyłączenie się do akcji z tym oszustem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)
    Dzięki Tyśka za to że ostrzegasz przez Jackiem Jagiełło :) My niestety to jego 'ofiary'

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D Zapraszam na mojego bloga http://autografy-goski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Jejku coraz gorzej w tym naszym gronie kolekcjonerów :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Ja osobiście nie wymieniam się autografami, i czasami żałuje. Jednak tym razem się ciesze bo kto wiem, jego ofiarą mogłabym być ja. Dość sprytny miał pomysł, ale dobrze, że ktoś się zorientował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, wszędzie ten Neymar. Już nawet zaczynam rozróżniać kto to jest (jestem całkowicie asportowa). xD
    Skoro już wiem, kim on jest, to: gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Dodałam bloga do odwiedzanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki :D Ja jeszcze czekam na autograf od Neymara :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje, świetny podpis :) zapraszam do mnie na nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam autografy czołówki żużlowców:)

    http://www.firmokracja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A kogo między innymi? Masz może Pedersena?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka jak ty prosisz znane gwiazdy by daly Ci autograf co dokladnie piszesz w emailach albo listach??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://autografy-tyski.blogspot.com/2013/04/jak-napisac-list-z-prosba-o-autograf.html

      Usuń
  13. Mam autografy wszystkich zawodników, którzy wystąpili w tegorocznym finale SWC w Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Można wiedziec czy trzeba wyslac jakis jeszcze specjalny znaczek ? Mam adres i w ogole ale nie wiem czy trzeba cos dokupywac :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie gratki i zapraszam do mnie ( zaczynam :P) http://autografymatthew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje :) Fantastyczne i cenne autografy. Serdecznie zapraszam do mnie w wolnym czasie, dzisiaj Łukasz Piszczek.
    http://autografywiktorii.blogspot.com/2017/02/61-ukasz-piszczek.html

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm