sobota, 6 grudnia 2014

Roman Weidenfeller


Długo wyczekiwałam na ten list, niestety gdy otworzyłam kopertę, rozczarowałam się.
Do BvB wysłałam list z prośbą i kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres:

Borussia Dortmund
BVB - Merchandising
Felicitasstrasse 2
44263 Dortmund
Deutschland / Niemcy

Czekałam 204 dni! Niestety dostałam cztery NADRUKI ;/ Oprócz Romana Weidenfellera dostałam także nadruk Kuby Błaszczykowskiego, Łukasza Piszczka i Nuriego Sahina. 


Ten autograf zdobyłam poprzez wymianę z pewnym Niemcem. Jak widać autograf różni się od nadruku, ale może dlatego, że między nimi jest kilka lat różnicy i Roman inaczej się wtedy podpisywał.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Niepotrzebnie podałaś ten adres. Jest bardzo łatwy do znalezienia. Gdyby komuś zależało, znalazłby go sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) Też niedawno dostałem, ale zastanawia mnie czy to oryginał, bo jego graf strasznie łatwo podrobić a w agencjach tak robią :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemcy nie kombinują tak jak inne nacje np. Włosi

      Usuń
  3. Gratulację :)
    Dodałem Cię do obserwowanych blogów, byłoby bardzo miło za odwdzięczenie się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ;)
    Dodajemy do Listy blogów? ja już dodałem ;)
    http://autografykrychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm