sobota, 10 listopada 2012

Natalia Kukulska


Witam Was! Znów muszę przyznać się do mojego przeoczenia. Wczoraj gdy przyszłam ze szkoły popatrzyłam do skrzynki na listy i nic w niej nie było. Przynajmniej tak mi się wydawało. Dzisiaj patrzę - list! Wiadomo, że listonosz w soboty nie roznosi poczty, więc albo wczoraj po prostu nie zauważyłam listu albo listonosz wrzucił go dopiero około 15.
W środku koperty był autograf od znanej polskiej piosenkarki - Natalii Kukulskiej. Jej ostatnim hitem była piosenka do filmu "Oh Karol 2" - "Wierność jest nudna". Mamą Natalii była zmarła Anna Jantar.
Do Natalii wysłałam list z prośbą oraz kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres:


Sz.P.
Patrycja Zobel
Dalki 18, skr. poczt. 21
62-200 Gniezno
"Autograf Natalii Kukulskiej"

Odpowiedź otrzymałam szybko bo po 16 dniach. Dostałam zdjęcie formatu 10x15 bez dedykacji, ale jak najbardziej oryginał.

9 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana więcej na http://nataliaidalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnego autografu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faaajne :d jak ty to robisz?! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny graf! Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, świetny blog :D super pomysl z tymi autografami! :)) jestem pełna podziwu.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, proszę o zmianę w kodzie pocztowym 62-200 Gniezno :) Pozdrawiam serdecznie! Pati Zobel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za upomnienie :)

      Usuń
    2. Teraz, każdy kto wyśle do mnie zgłoszenie w sprawie autografu Natalii otrzyma autograf wyłącznie z dedykacją :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm