czwartek, 11 października 2012

John Travolta

  Witam :) Dzisiaj kolejny autograf od wspaniałego aktora - Johna Travolty. Grał on m.in. w moim ulubionym filmie Grease oraz w I kto to mówi. Autograf zdobyłam "drogą" mailową, lecz nie podam go tutaj. Chyba rozumiecie, że jakby nagle napłynęło do niego dużo próśb z Polski to by przestał wysyłać. Jeśli chcesz wiedzieć jak go zdobyłam to napisz do mnie na maila.
Czekałam jakieś 2 miesiące. Przyszło mi zdjęcie z dedykacją a ona jest nawet z NAZWISKIEM! Dlatego zamazałam.
Zdjęcie przyszło w formacie 10x15 i jest jak najbardziej oryginałem.
Jestem bardzo zadowolona z tego autografu, bo pisząc prośbę byłam nastawiona, że nic nie przyjdzie :)
A u Was jakieś nowości?

9 komentarzy:

  1. Też posiadam i uważam, że to jednak niestety secretarial. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. eh... szkoda, ale przynajmniej zdjęcie jest ładne :)

      Usuń
  3. Super !:D
    Ja też czekam na odpowiedź od tego aktora,mam nadzieję,że przybędzie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję też dziś dostałem jego autograf :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To najsłynniejszy sec na świecie :D NIestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już wiem, jak pisałam notkę nie wiedziałam :P

      Usuń
  6. Czyli wystarczy podac swoje imie i prosbe napisac ? A skad on bd wiedzial ze to do mnuewylac jak tam nie bylo ze trzeba podac adres?:D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm