czwartek, 28 czerwca 2018

Koniec

Cześć!
Jak pewnie zauważyliście, od roku tutaj nie wchodziłam, ani nic nie publikowałam, dlatego chciałabym, abyście poświęcili parę minut na przeczytanie tego posta. Nieważne czy jesteście tu pierwszy raz, czy śledziliście bloga od dawna. Po prostu proszę, abyście to przeczytali.

Oficjalnie chciałabym zakończyć pisanie tego bloga. Wszystko ma swój początek i wszystko ma swój koniec. Ten blog ma już 6 lat! Kiedy to minęło?

Ja obecnie mam lat 20, studiuję, pracuję i moje życie znacznie różni się od czasów, gdy pisałam regularnie na tym blogu. Nie zbieram już autografów. Swoją kolekcję mam nadal w albumach na specjalnej półce. Niektóre z autografów, które nie mają dla mnie żadnego znaczenia, chciałabym sprzedać. Na pewno Was o tym poinformuję jeśli bylibyście chętni.

Teraz przyszedł czas na podziękowania. Chciałabym podziękować za każdy komentarz, każde miłe słowo na temat bloga i każde wyświetlenie. Wiecie, że wciągu 6 lat z 1 wyświetlenia zrobiło się ponad 750 000? Jestem Wam niezmiernie wdzięczna za to, ponieważ to dzięki Wam dodawałam tu posty regularnie. Motywowaliście mnie do pisania kolejnych postów. 

Co do adresów. Nie zaręczam, że każdy adres tutaj jest aktualny. Pewnie większość z nich już nie jest. Dlatego proszę, sprawdzajcie je zanim wyślecie listy.

Gdzie można mnie znaleźć? 

Po lewej stronie podałam mój snapchat oraz instagram. Studia i praca nie pozwalają mi na regularne prowadzenie blogów, ale mam w głowie pewien projekt, który chciałabym zrealizować.
Zaczęłam pisać bloga o moich studiach. Jeśli kogoś by to interesowało, zostawiam link poniżej, tak samo jak linki do innych moich kont.
Jeszcze raz dziękuję za wszystko ♥

JESTEM TUTAJ! 
Jeśli ktoś chciałby napisać do mnie w wiadomości prywatnej, zostawiam również mojego facebooka.

5 komentarzy:

  1. "NO! NO GOD PLEASE NO! NOOOOO!!! cytat z The Office
    Tak w ogóle to się smucę. Super blog, szkoda że to już koniec. Zainteresowany jestem kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł na bloga był naprawdę świetny, szkoda że go nie kontynuujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Zainteresowany kupnem autografow

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś bardzo oryginalny pomysł, szczerze gratuluję :) Szkoda, że to już koniec.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm