poniedziałek, 20 maja 2013

Legia Warszawa










Witam Was po mojej tygodniowej nieobecności! Jeśli chodzi o Grecję to jest to niesamowity kraj, piękne krajobrazy, wspaniałe zabytki m.in 8 cud świata czyli Meteory, ciepła woda w morzu. Jeżeli ktoś miałby okazję jechać na wycieczkę do Grecji to na prawdę polecam.
Wróćmy do autografów. W tym tygodniu dostałam tylko jeden list: od Legii Warszawy w poniedziałek.
Przyznam się, że nie jestem "Legionistą", ale w tym klubie gra kilku wspaniałych piłkarzy, w tym nasi reprezentanci. 
Do Legii wysłałam list z prośbą oraz kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres:


KP Legia Warszawa
ul. Łazienkowska 3
00-449 Warszawa

W odpowiedzi dostałam 8 kart o które prosiłam czyli od: Daniela Łukasika, Danijela Ljuboji, Dominika Furmana, Jakuba Koseckiego, Jakuba Wawrzyniaka, Tomasza Jodłowca, Michała Żewłakowa i Marka Saganowskiego.  Czekałam tylko 11 dni.

22 komentarze:

  1. Gdyby to nie była Legia, to również bym Ci gratulowała, jednak moje poznańskie serce będące za Lechem mi na to nie pozwala :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legionista gratuluje :D
    Ja wysłałem jeszcze jeden list do nich bo pragnę mieć autografy wszystkich piłkarzy LEGII! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu jest 8 kart, taka mała poprawka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. literówka, nawet jej nie zauważyłam ;d
      dzięki :)

      Usuń
  4. ja też byłem w Grecji i na Meteorach tam jest świetnie a co do autografu to wole Wisłę Kraków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w tamten poniedziałek dostałem list od Menchesteru City z małym zdjęciem i z autografami wszystkich zawodników !!!

      Usuń
  5. Gratulację :))
    Dodaję Cię do listy :)
    Zapraszam również do mnie - dopiero zaczynam :)
    http://autografy-olki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm mam też z Legii ale Koseckiego akurat wtedy nie mieli :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Za ile należy kupić znaczek zwrotny? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama sobie wybierałaś piłkarzy
    i czy mog łabym dostac całej legi sadzisz przysla mi

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiej sa one wielkosci czy jak karty do gry

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie przyszło po 4 dniach niestety nie dostałam żewłakowa i koseckiego

    OdpowiedzUsuń
  11. nadruki czy oryginały?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm