poniedziałek, 31 grudnia 2012

Zachary Levi

Hej! U mnie wspaniałe zakończenie 2012 roku! Dzisiaj przyszedł mi autograf od Zacharego Levi!!!! Jest on sławnym, amerykańskim aktorem, który grał m.in w Chucku (♥♥) i w Agent XXL 2.
Jestem prze szczęśliwa, chociaż mogło być lepiej.
Do Zacharego wysłałam 3 zdjęcia, kopertę zwrotną bez znaczka i prośbę o autograf. Pisałam na adres:


Mr
Zachary Levi
Middle Man Productions
11271 Ventura Blvd.
Suite 434
Studio City, CA 91604
USA

Odpowiedź dostałam po 56 dniach od wysłania a w niej moje   trzy zdjęcia, lecz tylko jedno podpisane. Niestety bez dedykacji, ale z życzeniami "Love + Blessings" czyli "Pozdrawienia + Błogosławieństwo". Trochę dziwne no ale cóż... Podpis jest oryginalny :) Zdjęcie wymiarów 10x15.
Myślę, że Zachary nie podpisał wszystkich zdjęć bo wysłałam SAE a nie SASE. Niestety w moim mieście nie sprzedają znaczków IRC. Trudno, przynajmniej jedno jest podpisane :D

Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku i duuuużo autografów w 2013 ;)
Dziękuję za 10000 wyświetleń :*

eng

3 komentarze:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm