środa, 5 czerwca 2013

Roman Weidenfeller, Sven Bender, Mitchell Langerak i Marko Marin (wymiana)




Siemka! Dzisiaj opisuję jeszcze autografy, które przyszły mi wczoraj. Są one z wymiany z pewną bardzo miłą osobą z Niemiec. Autografy są od trzech graczy Borussii Dortmund - Romana Weidenfellera, Svena Bendera i Mitchella Langeraka oraz od obecnego gracza Chelsea - Marko Marina (dawniej grał w Werden Brema, dlatego karta z tego klubu). Karty nie są z tego sezonu, jednak dla mnie ważniejszy jest sam podpis.
Jest to mój setny post :)

16 komentarzy:

  1. Ogromne gratulację !!!
    Zazdroszczę ci

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje 100 podpisów ;D gogo 200 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100 post, podpisów mam więcej :)

      Usuń
  3. świetna wymiana :)
    gratuluję nowych zdobyczy :)
    ja też zbliżam się do 100 postu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Super podpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)
    też je mam, oprócz zawodnika Werderu
    Heja BVB! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje nowych zdobyczy xd

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł na bloga !
    Gratuluję tyle autografów !

    Wiem że pewnie za tym nie przepadasz , ale i tak zostawię ci linka bo zależy mi na tw wejściu ;)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje blogi , mam nadzieję że ci się spodobają . ♥ ! :

    http://my-world-and-my-thoughts.blogspot.de/

    http://kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm