środa, 28 listopada 2012

Kamil Stoch


Siemka! Dzisiaj taka notka na szybko, bo za chwilę idę się uczyć. 
Dzisiaj przyszedł do mnie list z autografem od polskiego skoczka - Kamila Stocha!
Zdobyłam ten autograf wysyłając list z prośbą oraz kopertę zwrotną ze znaczkiem na adres podany na jego stronie czyli:

Sz.P
Kamil Stoch
Klub Sportowy AZS Zakopane
ul. 3 maja 5
34-500 Zakopane

Odpowiedź dostałam po 35 dniach od wysłania. Dostałam oryginalny autograf bez dedykacji na zdjęciu (jak zwykle) formatu 10x15.

AKTUALIZACJA! POWYŻSZY ADRES JEST NIE AKTUALNY! Prośby należy kierować na ten:

Kamil Stoch
ul. Krupówki 20
skrytka pocztowa 236
34-500 Zakopane

9 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu! Też taki posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałem od Kamila piękne zdjęcie z dedykacją, i to przysłano mi zdjęcie po 16 dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jak się prosi o autograf trzeba wysłać zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. wysłałem 3 miesie temu nie odesłal nic co robic?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jak wysyłałaś zdjęcie do Kamila do wysyłałaś mu te zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyski@poczta.fm