piątek, 17 sierpnia 2012

Pustki w skrzynce :(

Szczerze mówiąc to ja zaczęłam po raz pierwszy wysyłać maile 2 tygodnie temu i do tej pory nie mam żadnego z tych, których wysłałam :((( Nie wiem dlaczego mi nie przychodzą, biorę te same adresy co są na innych blogach, którym te listy przyszły. Muszę po prostu uzbroić się w cierpliwość do poniedziałku.
A dzisiaj napiszę poradnik skrótów, których będę używać w przyszłych notkach (jak przyjdzie jakiś list).

SAE - koperta zwrotna bez znaczka
SASE - koperta zwrotna ze znaczkiem
IRC - międzynarodowy kupon
LOR - prośba o autograf
PP - autograf nadrukowany

Ostatnio na blogu zrobiłam nowe strony "Adresy...". Są tam adresy i adresy e-mail do gwiazd. Codziennie to uzupełniam, więc proszę Was - doceńcie to!

9 komentarzy:

  1. Zapraszam na Mojego nowego bloga: http://Autografy-Kasjannny94.blogspot.com/
    A w pierwszej notce autografy zdobyte przez ze mnie osobiście.
    PS. Dodałam Cię na listę blogów u mnie. Czekam na to samo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajnego bloga, poczekaj na nowe grafy, wtedy będzie więcej komentarzy :)A dużo już wysłałaś e-mail i listów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. listy tylko 4, ale maili mase!

      Usuń
    2. To na pewno ktoś się odezwie :) Ja też zaczęłam miesiąc temu dopiero zbierać, na razie z e-maili dostałam: Bajm, Magdę Steczkowską, PZPN, Prezydenta RP, a też wysłałam masę e-miali i listó. Z listó dostałam na razie tylko Sylwię Grzeszczak, a jutro będę na Jej koncercie w Raiborzu, to może dostanę drugi osobiście :)Ale teraz jest sezon urlopowy, więc trzeba cierpliwie czekać.

      Usuń
  3. Dodałam Cie do linków ;)
    http://evade-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie :) autografki-kiniaaa.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję i liczę na to samo!
    autografy-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. usunęłaś już stronę "Adresy" czy ja po prostu jestem ślepa i jej nie widzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunęłam ją jakieś 8 miesięcy temu xD

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz!
W razie pytań proszę pisać na maila autografy.tyska@poczta.fm